fredag 25. juli 2014

Sommerferie - Gavltind

 
 
..siste av
TI PÅ TOPP - ANDØYA
Gavltinden - 662 moh

 
..på tur med Prinsen i dag
19.7.2014

 
..varmt for vennene mine i dag

 
..etter bare noen få høydemeter -
ser jeg at dette må bli en fin tur..
 
 
..åsså med så koselig selskap


 
..merket sti - liker vi

 
..sørens fluer!!
 
 
..to på tur


 
..bare en ting å si - vakkert
 
 
 

 
..siste stempel i kortet

 
.."må jeg?"

 
.."kan jeg gå ned nå?"
 

 
Nordover

 
Østover

 
Sørover

 
Vestover
 

 
..to som vet å kose seg -
vi var innom bakeriet før vi stakk til fjells

 
..nyter

 

 
..Møysalen - høyeste toppen i
Lofoten & Vesterålen

 
Yes!!
Da har jeg gått alle 10 toppene i
TI PÅ TOPP - Andøya
4500 effektive høydemeter
...
 
 


2 kommentarer:

  1. Fy søren så fint! Stilig med ti topper på Andøya også :)

    SvarSlett