mandag 21. juli 2014

Sommerferie - Skogvoll

 
 
Skogvoll
17.7.2014

 
..etter en dag med shopping på Sortland i går
er vi klare for å pusse litt på huset i dag
 
trappa skal skrapes, pusses og males..
 

 
..gutta har vært i Kirke-elva
 
 
..da blir det lunsj i dag også
 
 
 Prinsessa
..å svømme over Skogvollvatnet var årets mål
..og her blir målet gjennomført - 1,3 km..

 
..greit å ha følgebåt..



 
 
Skogvoll

 
Okla i tåke -
sett fra Kirke-elva..

 
..går på vannet?!..
 
 
..ny fjelltopp må bestiges -
kveldstur til Nupen 310 moh


 
..holder balansen på Nupen

 
..stempel i kortet

 
 
Gråskjegg


 
..morgendagens tur - Bjørnskinnsfjell

 
 
..mens vi var på Nupen -
var gutta på midnattsoltur til Kirke-elva

 
..og kveldsmaten er i boks

 
Midnattsol - Andøya
...
 
 

4 kommentarer:

  1. Det var skikkelig koselig å se så herlige sommer bilder av dere:) Å gå på vannet er en fin egenskap sikkert:) hehe!

    Nyt livet og sommeren:))

    SvarSlett
  2. Hjeeeelp, så mye moro! For en herlig og aktiv familieferie dere har hatt.. Ikke over ennå ser det ut til? :) Mange magiske utendørsminner å ta med videre fra den reisen der. Kjempeimponert over dere, supre bilder, spreke folk, god stemning... og så kan du gå på vannet også, hihi! Hva dere ikke får til :D

    Herlige innlegg, KK! :D Ønsker dere fortsatt god sommer og mange flere turer og opplevelser å legge i minneboksen.

    PS - jeg strikker ikke på bestilling... Sier nei til alle som spør. Tenker på meg selv som nybegynner fortsatt og strikker når det passer og fordi jeg vil. Skal bare gjøre det jeg vil fordi det er moro og fordi det er avkobling, ikke fordi jeg må eller har frister. Gikk på en kortsmell da jeg drev med kortlaging og tok bestillinger, så lovte meg selv at aldri mer... Nå går det mest i bøker forresten.. Avkobling og sol :D

    SvarSlett
  3. Hei igjen EK - vettu, det har jeg full forståelse for - har kjent på den følelsen selv - men jeg ville gjerne spørre! KlemAK

    SvarSlett
  4. Så mange fine bilder! Herlig å få sett så mye av ferien deres :)

    SvarSlett