fredag 15. august 2014

10-Toppsturen - Sandefjord

 
 
..forrige lørdag - 9.8.2014
gikk jeg 10-Toppsturen i Sandefjord
første toppen 09:00 - siste topp 17:00
 
Preståsen - 44moh
 

 
Vardåsen - 106moh

 
 
Fjellvikåsen - 100moh

 
 
Mølleråsen - 71moh

 
 
Mokollen - 107moh

 
 
Midtåsen - 94moh

 
..på Midtåsen virra jeg rundt - fant ikke posten
..i forvirrelsen sprang jeg på Øystein Sunde..hihi..
..til slutt fant jeg treet der posten skulle ha vært
 
 
stålorm
 
 
Hjertås - 148moh

 
 
Bygdeborgen på Unneberg - 110moh

 
 
Frebergåsen - 50moh

 
 
Gjekstadåsen - 75moh

 
En fantastisk tur
...
 
 

4 kommentarer:

  1. congrats on another good hike!

    SvarSlett
  2. Vilken rolig grej! Duktigt jobbat :))

    SvarSlett
  3. Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg! SÅ gøy tur du viser bilder av, ser ut som sommer ennå, her er føles høsten, synes faktisk det lukter 'fyrer med ved' ute ikveld! Ha en flott kveld hos deg!

    SvarSlett
  4. interesting series and nice photos of you too

    SvarSlett