lørdag 4. oktober 2014

Ulvsjøberget - Høstferie - dag 1

 
 
Høstferie
Ulvsjøberget
4.10.2014

 
..i dag gikk turen til Ulvsjøberget
som er en av Topp Ti Trysil

 
..fin stemning i skogen


 
..turen til Ulvsjøberget går i flott skogsterreng,
men på toppen åpner terrenget seg - og det er flott utsikt(?)
..ikke i dag - i dag var det tett tåke, regn og vind..
 
 
..men vi fant kassa og fikk stemplet kortet
 
 
..fra toppen er det sti videre ned til Stygghammeren
..en fjellhylle med utsikt over Ulvesjøen
..sjøen så vi så vidt - langt der nede gjennom tåka

 
..selfie på stupet

 
..herlig

 
..kaffe og mat


 
Takk for flott tur i tåka
...
 
 


1 kommentar:

  1. Flotte turbilder i høstværet. Trolsk stemning, men det gjør ikke noe når man er to sammen på ferden :) Kjempeflotte farger i fjell og skog nå. Vi har hatt skikkelig ruskevær her, men i dag var det sol og varme igjen. Ser frem til å komme meg litt mer opp i terreng snart... kunne starte med bilkjøring på fredag, så nå er jeg litt mer mobil.. En vakker dag snart skal jeg prøve meg på en liten topp. Er ikke så sprek oppover ennå, så jeg tar det med ro i lavlandet enn så lenge. Opptrening hver dag ;)

    Herlig å se turbildene fra fjell og kajakk nedover i bloggen din. Er så imponert over alle turene og opplevelsene dere har fått med dere i år. Heldige og - kjempeflinke til å prioritere ;)

    Her står høstferien for tur. Ingen planer her - kun daglig opptrening for meg og mye kos med alle.

    Ha ei super høstferieuke, AK!! :)
    Stor klem

    SvarSlett